Regisztráció
Regisztrált vásárlóként, nem kell minden alkalommal megadnod az összes adatod. Ha nem azonnal vennéd meg a kiszemelt termékeket, vagy még átgondolnád választásod, kedvencként megjelölheted a választott termékeket, így a későbbiekben a "Kedvencek" menüt belépés után előhívhatod, és a megjelölt termékeket azonnal kosárba is teheted keresgélés nélkül.
A "Kedvencek" menüt, regisztrált felhasználóként, belépés után a "Profil" adatok között találod meg.
Megrendelés
Munkanapokon délelőtt 11 óráig leadott megrendelésedet még aznap, de legkésőbb másnap átadjuk az általad választott futárszolgálatnak. A hétvégén leadott rendeléseket legkorábban következő hétfőn tudjuk elindítani feléd. GLS-sel történő rendelés esetében az átadást követő 1-2 napon belül kiszállításra kerülnek a termékeid, Foxpost megrendelés esetén 2-4 nappal számolj a csomagod feladását követően. MPL megrendelés esetén a csomagok feldolgozása és feladása manuálisan történik, így a feldolgozás és a szállítási idő 7-10 nap is lehet! Ezen ok miatt ennél a szállítási módnál nem tudunk ingyenes szállítást biztosítani 20 ezer forintos rendelés felett sem!
Sajnos használt kozmetikai terméket egészségügyi okokból nem áll módunkban visszavásárolni. A termékek tovább értékesítésére nagyon jó platform a Facebook "CGM cserebere csoport".
Rendszerünkben a duplikált megrendelések kiszűrésre kerülnek. Amennyiben véletlenül kétszer adtad le megrendelésedet vagy más fizetési módot választottál és ismét leadtad azt, úgy a nem kívánt rendelést, kérésedre töröljük. Írj nekünk egy email-t annak a rendelésnek a számával, amelyet töröltetni szeretnél. Ha te nem írsz, mi fogunk :) Nem szállítjuk ki kétszer ugyanazt a rendelést.
Ha a termék státusza "Nincs készleten", abban az esetben a terméket nem tudod kosárba tenni, így nem rendelhető.
Ha a rendelésedet törölni szeretnéd, a lehető leghamarabb küldj nekünk emailt a rendeles@curlmission.hu email címre. Nagyon fontos, hogy ezen szándékodat még akkor jelezd, mielőtt megkapnád a "szállítás alatt" státuszú emailt. Ha az emailt megkaptad, a rendelésed már elindult feléd, és azt nem tudjuk már visszafordítani.
Igen. A kozmetikai termékekre szavatossági idő vonatkozik, melyet a termék csomagolásán egy felbontott tégely szimbólummal jelölnek. A rajta szereplő szám a felhasználhatósági időt jelzi (hónapok száma). A hajszárítók garanciája a termék átvételének napjától számított kettő év (2024. május 8.-a után vásárolt termék esetén). Amennyiben a termékkel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, jelezd felénk a rendeles@curlmission.hu email címre küldött emaillel és a további teendőkről értesíteni fogunk.
Amennyiben rendelésedről még nem kaptál "Szállítás alatt" státuszú értesítő emailt, írj nekünk vagy hívj minket (rendeles@curlmission.hu, +36205972855) és rendelési címedet módosítjuk. Ha a csomagod már feladásra került, abban az esetben a szállító céggel (Foxpost, GLS, MPL, Packeta) vedd fel a kapcsolatot, a visszaigazoló emailben szereplő csomagszámra hivatkozva és kérd a módosított címre történő kiszállítást.
Visszavenni csak bontatlan, még nem használt terméket áll módunkban a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. A visszaküldeni kívánt termék szállítási költsége minden esetben a vevőt terheli, és az áru visszajuttatása GLS vagy Foxpost útján lehetséges. Az ehhez szükséges információkért küldj nekünk emailt a rendeles@curlmission.hu email címre.
"Raktáron"- ez azt jelenti, hogy a terméket azonnal tudjuk szállítani, készleten van. "Nincs készleten"- ez azt jelenti, hogy a termék nincs raktáron és nem is tudunk pontos dátumot arra vonatkozóan, hogy mikor lesz elérhető.
Ha nem kaptál visszaigazoló emailt megrendelésedet követően elképzelhető, hogy rossz email címet adtál meg. Ebben az esetben, ha nem térsz vissza az oldalra ellenőrizni az adataidat, kollégánk kapcsolatba fog lépni veled a megadott telefonszámon, adategyeztetés miatt, ugyanis helytelen email cím esetén a csomagodat nem tudjuk átadni a futárszolgálatnak. Bizonyos email szolgáltatók (pld. freemail, citromail) automatikusan spamként kezelik a webshopoktól érkező üzeneteket. Kérjük, hogy mielőtt kapcsolatba lépsz velünk, ellenőrizd a spam mappádat. Ha a leveleid tárhelye 100%-ban megtelt, szintén nem fog megérkezni a levél. Kérjük, hogy ezt is ellenőrizd.
Igen, a "Rendelhető" státuszú termékek esetében leadott megrendelések, előrendelésnek minősülnek.
Nem, sajnos webshopként nem tudunk személyes átvételt biztosítani.
Igen, kérjük, hogy rendelésed leadásakor, a "Megjegyzés" rovatban jelezd ezt felénk.
Minden státuszmódosításról emailben kapsz tőlünk értesítést. Miután a csomagodat átadtuk a Foxpostnak, a GLS-nek vagy az MPL-nek, a továbbiakban tőlük fogsz értesítést kapni a kiszállítást vagy átvételt illetően.
Automata megrendelés visszaigazolás: Ebben az emailben arról kapsz értesítést, hogy a megrendelésed megérkezett hozzánk. Ilyenkor az általad megvásárolt termékeket a rendszer lefoglalja számodra.
Feldolgozás alatt: Csomagod összekészítése elkezdődött. A termékeket becsomagoljuk, és előkészítjük szállításra. Ilyenkor automatikusan kiállítjuk a számlát is, és külön emailben elküldjük számodra. A számla elektronikus formátumú, nem kell kinyomtatnod. Ha esetleg elkeveredne, ne aggódj, szólj nekünk, mi kiküldjük neked újra :)
Szállítás alatt: Csomagod átadásra került az általad választott futárszolgálatnak.
Sikeres fizetés: Barionos fizetés esetén, ha a fizetés sikeres, kapsz egy visszaigazoló emailt a sikeres tranzakcióról.
Sikertelen fizetés: Ha Barionon szerettél volna fizetni de nem sikerült, akkor kapod ezt az értesítőt. Ebben leírjuk, mi a teendő ilyen esetben. Ha elakadnál, keress minket, segítünk.
Sikertelen fizetés miatti törlés: Ha a Barionos, vagy az előre utalásos fizetési opciót választottad de a fizetés 3 napon belül nem történt meg, a rendszerünk 3 nap után a rendelést automatikusan törli. Természetesen ilyenkor újra meg tudod rendelni a kívánt termékeket. Kérünk, hogy ha bármi probléma adódik, mielőbb keress minket, és mi a legjobb tudásunk szerint igyekszünk segíteni.
Egyéb emailek, amit kaphattok tőlünk:
Az alábbi termékek újra elérhetőek: Ezt akkor kapod, ha kértél értesítést, ha egy termék újra van raktáron. Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy ha valaki lemondja a rendelését, és ezért a termék újra elérhető (általában 1 darab), akkor is kapsz ilyen értesítőt. Ha azonban ezt közben valaki megvásárolja, újra a "nincs készleten" státusszal találkozhatsz. Ha ezzel a státusszal találkozol, akkor valószínűleg elvitték a raktárba visszakerült terméket. Azonban nem kell aggódni, mert ebben az esetben a következő szállítmány már úton van, így pár napon belül újra elérhető lesz.
Fizetés
Fizetési módnál válaszd az "előre utalás" opciót. A rendelés visszaigazolás után kapsz egy proforma számlát, mely alapján a megrendelés ellenértékét ki tudod egyenlíteni. Kérjük, a közlemény mezőbe írd bele a proforma számla sorszámát (és csak azt). A pénz beérkezése után rendszerünk automatikusan kiállítja a számlát részedre, és azt el is küldi neked. Ez után összeállítjuk a csomagodat, és átadjuk a futárcégnek. Kérünk vedd figyelembe, hogy ha 3 napon belül nem érkezik meg az utalás, rendelésed automatikusan törlésre kerül.
Készpénzes fizetési módra is van lehetőség, ezt két féle képpen tudod megtenni: Utánvétes rendelés esetén a futárnál, vagy banki fiókban közvetlenül a számlánkra befizetéssel. Az elsőnél az Utánvétet, a másodiknál az előre utalást kell választanod fizetési módnak.
Webshopunkban előre utalásos, bankkártyás, és utánvétes fizetési módok közül választhatsz.
Ilyen esetben egy "Sikertelen fizetés" tárgyú válasz emailt kapsz rendszerünktől, mely tartalmaz egy részletes leírást arra vonatkozóan, hogy milyen egyéb fizetési módokra válthatsz vagy ha szeretnéd ismét megpróbálni a bankkártyás fizetést, az emailben található link segítségével ismét megteheted. Ha nagyon elakadtál írj nekünk (rendeles@curlmission.hu) vagy hívj minket (+36205972855)
A vásárlásodról kiállított számlát minden esetben, elektronikusan, az általad megadott email címre küldjük el.
Lépj kapcsolatba velünk a rendeles@curlmission.hu email címen vagy a +36205972855-ös telefonszámon és jelezd a törlési kérelmed. Mi elindítjuk az összeg visszafizetésére vonatkozó folyamatot a Barion rendszerén keresztül, melynek átfutási ideje 1-30 nap. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az összeg visszatérítése csak arra a bankkártyára lehetséges melyről a fizetés történt.
Előre utalás esetén 3 nap áll rendelkezésedre az összeg átutalására. Amennyiben ezen időn belül nem érkezik meg hozzánk a számla ellenértéke, rendelésedet töröljük és erről értesítést küldünk.
Igen, erre a Foxpost és a GLS házhozszállítás esetében is lehetőséged van.
Az utánvét összege a futárcég pénzkezelési szolgáltatásának a költsége, hiszen a csomag ellenértékét a futár cégnek fizeted ki átvételkor, a futárcég pedig azt tovább utalja nekünk. Az utánvét nem tartozik a szállítási díjhoz és csak az utánvéttel rendelő vevőket terheli.
Az európai uniós hulladékgazdálkodási irányelveknek megfelelően 2023 júliusától Magyarországon is egyes termékek körforgásos hulladékkezelésének költségeiért a gyártók, forgalmazók lettek felelősek. Ezt hívják kiterjesztett gyártói felelősségnek. Ez röviden azt jelenti, hogy minden anyagot mely újrahasznosítható, a MOL leányvállalalta (MOHU) fogja feldolgozni. Ennek a díját mi (a webáruház) fizetjük meg. Ezen díj megfizetése van jelezve a neked küldött számlán.
Szállítás
Igen, jelenleg Ausztriába, Romániába, Szlovákiába és Németországba szállítunk.
Sérült csomag esetén kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet még mielőtt a csomagot átvennéd. Ha a csomag tartalma nem sérült, nincs további tennivalód. Ha a csomagban található termék megsérült, az átvételt követő 24 órán belül lépj velünk kapcsolatba a rendeles@curlmission.hu email címen.
Amennyiben hiányosan kaptad meg a rendelt termékeket kérjük, hogy emailben jelezd felénk a rendeles@curlmission.hu email címen. A hiányosan szállított terméket saját költségünkre, az általad korábban választott szállítási móddal eljuttatjuk hozzád.
Ha a házhozszállítás napján és időpontjában nem vagy a megadott címen, a futárszolgálat megpróbál egy új időpontot egyeztetni veled amikor ismét kézbesíthet. Ha a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés a csomagod visszakerül hozzánk. Ebben az esetben kérjük lépj velünk kapcsolatba a rendeles@curlmission.hu email címen vagy a +36205972855-ös telefonszámon.
Igen, 20.000 Ft felett Magyarország területén bizonyos szállítási módoknál ingyenes szállítást biztosítunk. Ezt a megrendelésnél, a szállítási mód választásnál látni fogod. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy ha utánvétes fizetést választottál, az utánvét összegét, megrendelési értékhatártól függetlenül ki kell fizetned.
Igen, bármilyen címre kérheted, viszont ha utánvétes fizetést választottál, kérjük gondoskodj róla, hogy a csomagot átvevő ki is tudja fizetni annak kézbesítésekor.
A csomagod megérkezéséről mindegyik futárcég emailben és/vagy sms-ben küld tájékoztatást.
Ha nem veszed át a megrendelt csomagot és nem jelzed a 14 napon belüli elállási szándékod felénk, úgy szerződésszegést követsz el: Ptk 6:156 § (1) bekezdés szerinti késedelembe esel. Ez azt jelenti, hogy a csomag át nem vételével nem teljesítetted a szerződésben foglalt kötelezettséged (a teljesítést nem fogadtad el), így az át nem vett csomaghoz kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíthetjük Veled szemben. Miután a csomag visszaérkezett hozzánk, megpróbálunk emailben értesíteni a csomag visszaérkezéséről. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy az át nem vett utánvétes rendelés esetében, a jövőben leadott rendeléseidre vonatkozóan megtagadhatjuk tőled az utánvétes fizetés lehetőségét. Egyéb részletekről az áruház ÁSZF-ében tájékozódhatsz.
Termékek
Tippeket, technikákat a "Blog" menüpont alatti blogbejegyzésekben találhatsz, illetve az Instagram és a Facebook bejegyzéseink között.
Ha elolvastad az anyagokat, de még így sem találtál választ a kérdésedre, a főmenüben elhelyezett Termékválasztó is segítségedre lehet.
Ha továbbra sem vagy biztos, melyik terméket válaszd, írj nekünk az info@curlmission.hu-ra vagy keress minket Messenger/ Instagram üzenetben és szívesen válaszolunk.
Amennyiben szeretnél személyre szabott tanácsadást, az alábbi linken kolléganőnkel egy ingyenes online megbeszélésen részletes segítséget kaphatsz. Ingyenes Online Tanácsadás
Ha szeretnél minden friss információról értesülni, iratkozz fel hírlevelünkre, kövess minket Facebookon és Instagramon.
Ha a termék fotója melletti bal felső sarokban a "curly girl method friendly" logót látod, az azt jelenti, hogy az általad választott termék megfelel a CGM szabályainak.
Nem. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy csak olyan terméket vegyünk fel a portfóliónkba, melyek szigorúan állatkísérlet mentesek.